Post by adsensebore on Mar 9, 2022 8:31:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rescue Cut - Rope Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rescue Cut - Rope Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsat pengar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Rescue Cut - Rope Puzzle 2022 version ▞▞▞
Helt ok lite mycket reklam
Det här spelet är fantastiskt men det har massor av annonser, det är därför jag gav fyra stjärnor
Kunde ha varit kul, men det är lite för lätt och alldeles för många annonser. Jag kan förstå att ha dem, men efter varje steg, (som är väldigt kort) blir det bara tråkigt
Spelet var roligt tills det kom över nivåerna 350. Sedan fortsatte det bara att ge mig samma 5 enkla flykter om och om igen. Jag spelade det till nivå 405 och fortfarande inga förändringar. Den har inga inställningar för att göra det svårare.
Rescue Cut - Rope Puzzle 解謎 cmb
Det här spelet är så roligt men det är många annonser om du kan fixa det skulle vara bra 😊
Det är ett roligt spel att spela men det finns inte mycket att göra med det. Det är bara att klippa linor och lämna, också till många annonser.
Skulle vara en rolig liten tidsfördriv om inte för de nästan konstanta annonserna. Jag får annonsintäkter och allt, men en annons på 30 sekunder varannan nivå är lite överdrivet. Speciellt när själva nivåerna bara tar ett par sekunder att slutföra.
Coola karaktärer och pussel. Men pusslen börjar bli uttråkad eftersom det är för lätt. Hoppas ni lägger till fler rundor snart.
För lätt, för många annonser. Jag avslutar nivån snabbare än annonsen efter nivån. Det lovar, men jag orkar inte spela det när jag spenderar mer tid på att titta på annonser än att faktiskt spela spelet.
Det är eh. Nivåerna är repetitiva. De är inte särskilt utmanande. Karaktärerna och fienderna är också repetitiva med endast små förändringar.
Det är ett ok spel men det är inte så svårt som de gör det till om du har något sunt förnuft alls kommer du inte att ha några problem med det här spelet
Gud så roligt och jag ska säga till mina vänner att det här spelet är så sjukt BBBBBBBBBBBRRRRRRAAAAAA 😂🤗😘😝🤭😅😀😋😁🍔
För många annonser.
Okej tills du kommer till nivå 90 och alla nivåer upprepas. Jag har spelat några nivåer 5 gånger allt klart.
Jag älskar det här spelet men varje nivå du avslutar ger de dig annonser varje gång. Installera inte det här spelet om du hatar annonser.
Jag älskar den här appen mycket, även spelen pojken fångar allt så mycket intressant ja till och med annonser men bra jag bryr mig inte om annonser och bryr mig om spelet det är bra vissa spel är bra i vissa spel är dåliga men det här vann wow så mycket kul till och med #Roblox roligare eller följ mig på roblox om du vill att mitt användarnamn är joker6pp.
Det är ett roligt spel. Jag har spelat det förut, men det konstiga med det här spelet är ljudet.
ADS, ADS, ADS. Bokstavligen som efter varje nivå, och efter lvl 100 är allt repetitivt, det är i princip samma nivåer som du redan slår och blir tråkigt. Jag hade bokstavligen spelet laddat ner och spelat och sedan avslutat det inom 2 timmar innan jag blev uttråkad på grund av de repetitiva nivåerna bokstavligen samma nivå
Jag älskar det men jag får typ 100 annonser per minut! Sååå, annonserna är den dåliga delen. Förutom dem är spelen fantastiska!
Kul
Jähla bög
Falska positiva recensioner. Detta är knappt ett "pussel"-spel och det är inte alls utmanande. Det är bara ett sätt för utvecklaren att tvinga på dig annonser varannan till var tredje omgång. Spelet är ett skämt.
Jag får inga annonser i spelet men jag får annonser på min startskärm. De kommer bara att dyka upp. Detta spel kraschar också efter varje nivå. Jag var tvungen att göra om den första nivån sex gånger innan jag kunde gå vidare till nivå två.
Lista över programvara till Wii U - Wikipedia
Nivåer är extremt lätta, jag gick igenom 4 nivåer på 10 sekunder. Annonser överallt. När du laddar ner spelet namnges det inte ens på startskärmen! Allt du gör det skär rep. Lam.
Rise of Empires: Ice and Fire Strategi enkm
Fördelar: Repetitivt, men ganska roligt. Jag spelade till nivå 105, tills jag tröttnade på det (du kommer snabbt dit btw).Alla nivåer är väldigt enkla och lika - att döda karaktärerna var ännu roligare än att faktiskt klara nivåerna. Nackdelar: Men, som jag sa, var spelet ganska repetitivt, för lätt, har för många tillägg (spela ENDAST med ditt wifi avstängt) och speciellt jag är INTE ett fan av djurlidande på något sätt (du måste titta och döda björnar, alligatorer och hundar).
Bra spel som jag personligen inte fick problem med annonser förrän jag passerade 120 nivåer. Det är kul. Förvänta dig inte svåra pussel, men det är bra om du slutför i första försöket. Samma nivå dyker upp oftare när du har klarat många nivåer.
Din app-räddning är så otroligt cool, jag älskar den men den är lite knepig att slå och jag älskar att få knepiga spel för jag kom till en nivå 100 och du borde ladda ner det här spelet för det är riktigt coolt och du får klippa allt du vill det finns en man du kan ta ut din ilska på. Jag hoppas att du laddar ner det här spelet
Ni behöver alla bygga upp och andas ut många av nivåerna eftersom de i princip är desamma som bara upprepas senare många gånger i spelet vilket gör att spänningen för spelet minskar. så egentligen efter de första kanske 20 nivåerna borde du förmodligen radera spelet
Rescue Cut - Rope Puzzle Dėlionė xyoq
Hänga Gubbe - Svenska for PC - Free Download
Jag kan förstå annonser, men mängden annonser i det här spelet är överväldigande. Spelet är bra, underhållande för en bussresa eller något liknande, men en annons efter varje enskild nivå är bara för mycket. Ta bort.
Nmn
Grundläggande spelupplägg, min sexåring tyckte att det var för lätt, och du spenderar mer tid på att titta på annonser än på att spela. Och jag spelade igenom nivå 45 på under 15 minuter...
Det här spelet började okej, men nivåerna upprepar sig. Inget nytt för att testa dina färdigheter och hjärna. Mycket lat när det gäller spelutveckling. Det här hade potential att bli ett bra spel men misslyckades på grund av lathet och det är därför jag tar bort det här spelet. Minst sagt besviken och otillfredsställande.
ladda ner det mest populära tankenötter spelet för Android-enheter, gratis och presenterade tankenötter spel för Android. ... Rescue Cut - Rope Puzzle.
👍👍♥️♥️♥️😄😄😃😍🤗👍👍
Rescue Cut - Rope Puzzle Geduldsspiele sqm
Det är ett trevligt och roligt spel. Jag gillade det väldigt mycket att om du inte har något att göra så spelar jag bara Rescue Cut och rensar 15 nivåer åt gången men det finns en tråkig del efter 356 nivå. Så försök att göra ändringar i nivåerna efter 356 så att det inte blir tråkigt och repitativt. Det är trots allt ett fantastiskt spel.
Haha
Skit
Du kan lika gärna ladda ner det här spelet för att se vilka andra spel som finns där ute, det här spelet är en spelbar annons. +2 stjärnor för anständig mekanik -3 stjärnor för att vara en såld
Håll dig borta!!!! Såvida du inte gillar att titta på annonser. Jag spelade 35 brädor och var tvungen att titta på eller titta på 70+ annonser. De var inbyggda i skärmen och sedan poppade även videor för mig att tvinga titta på. Jag förstår att de vill tjäna pengar men OMG! Det här är galet. Det är en enkel no brainer .. klipp av repet med fingret för att släppa ut en dörr. Inga bokstavligen hjärnor behövs.
Bra spel blir bara repetitivt när du kommer till nivå 150 och expanderar inte. Fastnar på 2 av samma rymningar.
Pusselspel Online
Intressant men stänger under/efter varje nivå vilket gör det frustrerande.
Jag gillar det här spelets koncept men jag önskar att det fanns andra nivåer och fler karaktärer. Också tillagda ljudeffekter skulle vara fantastiskt 😊
Älskar ITT
Nivåerna är för lätta vilket gör spelet extremt tråkigt. Jag fortsatte spela i hopp om att det skulle bli svårare, men jag fick gilla nivå 97 och det var fortfarande för lätt. Ett annat klagomål jag har är att den har för många annonser, jag skulle inte ha något emot dem om de var mer jämnt fördelade. Det här spelet har potential, så fortsätt att uppdatera det och överväg att åtgärda dessa problem.