Post by adsensebore on Mar 9, 2022 8:38:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Final Gear ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Final Gear IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ god-modus inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ Final Gear 2022 version ▞▞▞
Goede graphics, leuk karakter maar nog steeds buggy. Het spel loopt vast bij het doen van Evelynn persoonlijke zoektocht hoofdstuk drie. Maar als je probeert de strijd aan te gaan, kom je automatisch bij dat hoofdstuk, dus het spel is op dit moment onspeelbaar voor mij.
potentieel geweldige game, maar ontwikkelaars weten niet wat ze doen met evenementen-app die zo vaak crasht dat ik niet eens kan spelen ... meestal beoordeel ik games niet zo slecht, maar het spelen van deze game voor een paar maanden was een behoorlijk slechte ervaring.
Ik kan dit beoordelen met 5 sterren. Ik vind het spel erg leuk, maar los het probleem op, als ik het spel binnen 15 -30 minuten speel, crasht het spel altijd, er staat dat het netwerk bezet is! Ons internet is goed, en wat is hier mis mee?
Maatwerk en teamcombinatie zijn het belangrijkste onderdeel van het spel. Het aanpassen van verschillende mechs is geweldig en ook de manieren om onderdelen te verkrijgen. Teams/piloten kunnen het tij veranderen van hoe elk niveau zal verlopen. Al met al genieten tot nu toe en hopen dat het in populariteit groeit
Tweede beoordeling... Ik besteed nu meer tijd aan het laden van de game dan aan het spelen ervan. Ik word eruit gegooid elke keer dat ik een gevecht begin (ik log weer in en het gevecht wordt hervat) en elke keer dat het gevecht eindigt. Zelfs als ik in de lobby ben om te verzamelen van werving/ontwikkeling. Ik hoopte dat dit nu opgelost zou zijn, het is al een paar weken aan het spelen. Ik keek erg uit naar deze game, nu ben ik gewoon teleurgesteld.
Fruit Funny Blocks: Bloc de fruits drôle Réflexion rhx
Waar is mijn andere recensie? Hum.... Ik hou je in de gaten! Nou, ik zal deze keer wat milder zijn. Er zijn duistere mobs die een spervuur van schoten afvuren dat mijn eenheden ervan weerhoudt iets te doen vanwege een duizelingwekkende mechanica, soms onspeelbaar omdat ik niets kan doen, zelfs niet kan bewegen. Dus voorlopig 1 ster.
Uitstekend spel. Het kostte wat tijd om tot het maximale niveau voor de inhoud van het eindspel te vermalen, maar als het eenmaal is bereikt, draait het allemaal om het vermalen van eenheden en dagelijkse taken. Ik denk dat de dagelijks verkregen Gem-valuta voldoende en geweldig is als F2P, als je genoeg tijd krijgt, zou je alles in een enkele oproepbanner kunnen besteden, maar er zijn nog een paar banners nodig om genoeg te krijgen voor een andere banner. De moeilijkheidsgraad van het eindspel is oké, zolang alle eenheden de juiste mechs hebben, hoewel extreem harde fasen misschien premium-eenheden nodig hebben, maar optioneel.
Lees dit. Alle Gatcha-spellen zijn betalen om te winnen. Maar met Final Gear is het niet zo erg als andere games zoals Genchin Impact. Als spelers alleen online handleidingen lezen/bekijken, zul je je realiseren dat FG het voor F2p-spelers gemakkelijk heeft gemaakt om ver te slagen in dit spel. De gameplay is compleet anders dan bij andere Gachas. Er zijn veel details toegevoegd om dit spel samenhangend te laten voelen. Neem de tijd om dit spel te spelen en het te leren. Dit is misschien degene om jarenlang te spelen. Ik zie mezelf dit spel nog lang spelen.
Na een maand zoveel teleurstelling te hebben gespeeld ... -2 ster voor gamesysteem en inhoud - Geen grote update / maand - Gebrek aan inhoud - Te veel nutteloze bronnen - Ontwikkelingspersonage neemt te veel tijd in beslag voor Wifu-game, dit betekent dat je het niet kunt verander wifu als je wens voor de strijd, in plaats daarvan moet je je erop concentreren totdat het is. Voor 1 wifu is 1 maand niet genoeg, tenzij je heel vaak betaalt.
Ik vind het spel erg leuk, maar de constante crashes zijn echt teleurstellend. Spel loopt ook vast na 10 minuten spelen, constante crash.
Final Gear Ролеви qpc
Dus ik kwam er net achter dat er 2 verschillende soorten premium valuta zijn die alleen verschillen door "gratis" en "betaald" te zeggen. Dus als ik de "gratis" valuta wil gebruiken voor een "betaald" item, kan ik dat niet omdat het niet de "betaalde" valuta is, ook al zijn ze van hetzelfde soort valuta. Dit is zo dom en ik begrijp gewoon niet waarom dit in het spel zit.Inactieve gameplay is eenvoudig en zonder veel diepgang. Haal grote aantallen door de gacha te rollen en dagelijkse missies voor uitrusting uit te voeren. Er zijn oneindig veel manieren om geld uit te geven voor hele kleine verbeteringen, natuurlijk geholpen door je portemonnee. In termen van verhaaldiepte is deze game Idle Angels die Arknights probeert te zijn. Overmatige panty-shots, geseksualiseerde kinderen en typefouten / slecht Engels ondermijnen de poging. Frequente crashes, incidentele bugs. Veel visuele glans, maar dat is het dan ook.
Geweldig spel! en gratis te spelen geen Bs. geen toevoegingen. Suggestie: zorg ervoor dat het spel op de achtergrond blijft. in plaats van terug te gaan naar het hoofdmenu wanneer de verbinding met de server of het netwerk wordt verbroken. Bedankt Kapitein Komoe
In tegenstelling tot andere gacha's met gevechtspassen kun je gratis ssrs krijgen zonder geld uit te geven, je krijgt elke week een ssr (beperkte selectie dus als je ze allemaal hebt, zijn het gewoon upgrade-stukken, maar het is nog steeds veel beter dan ze alleen te krijgen van pulls) alleen problemen die ik hebben zijn Evelynn's verhaal hoofdstukken 4 & 5, 8 minuten is niet genoeg als 1 minuut wordt verspild met het openen van een barrière, 4 minuten voor 4 gevechten, dan nog eens 2 voor de baas met 2 standaard teams van 2 (hoofdstuk 4 heb ik niet geprobeerd voor 5)
Het spel is goed. Ik ben dol op mokka, maar de spelstijl is niet naar mijn zin. Als je van games houdt die meer interactie vereisen, dan is dit geweldig voor jou. Ik geef de voorkeur aan telefoonspellen voor mij, klik en alles automatisch. Loopt goed, goed verhaal, veel gameplay.
Heeft mooie beelden en de aangepaste mechs voor personages zijn behoorlijk goed. De game heeft tot nu toe alleen maar banners gehad met een kans van 5% op de hoogste zeldzaamheid, wat geweldig is. De premie-accumulatie van valuta uit hernieuwbare bronnen voelt echter vrij laag aan. Verder ben ik zeer tevreden met wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
De gameplay zelf is best interessant. Hoewel de gevechten misschien overbodig zijn, zijn de verschillende manieren waarop het spel wordt gespeeld (commanderende minigame) zeer welkom. Het is niet zo smerig als andere RPG's en het is eerlijk gezegd vrij gelijkaardig aan het vechtsysteem van Azur Lane, maar veel interessanter. Kunstwerken zijn geweldig, maar het spel loopt nogal wat achter. In een pc-emulator lijkt het echter geen probleem te hebben, maar de arcade-achtige stijl maakt het soms moeilijk om tijdens gevechten te vechten.
Tot nu toe (2021, dec) ben ik begonnen met dag 1 van november en je kunt 2 teams voltooien met een relatief hoge eindspelkracht. Er zijn tal van premium valuta / kristallen te verdienen tijdens de campagne en erg genereus met de dagelijkse beloningen, de pilot-gacha-tarieven zijn redelijk, maar je krijgt genoeg manieren om slechte rollen goed te maken als je er maar hard genoeg naar kijkt. Ik kan zien dat deze game met liefde is gemaakt vanwege de frequentie van updates en het gebrek aan betaalde inhoud.
Vast op downloadscherm... plz repareer dit zo snel mogelijk...
ben al mijn spelinfo kwijt <_< de Evangelion-update zegt me dat ik opnieuw moet beginnen?? met al die tijd aan piloten en mecha? wat heeft het voor zin om "aan te melden" als ik mijn save verlies? <_< teleurstellend =_=
Gane is echt vermakelijk en leuk. Jammer dat je het niet kunt spelen. Het spel laadt 80% van de tijd niet. Een internetverbinding van 200 MB gebruiken met een Samsung Galaxy S21 Ultra en het werkt gewoon niet. Hoop dat ze het fixen.
Altijd vastgelopen op het laadscherm na het kiezen van de server. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vele malen maar nog steeds hetzelfde. Nul sterren om eerlijk te zijn. Ik kan geen beoordeling geven als ik het spel niet kan spelen. Het gebruik van ROG 2 met glasvezel wifi-verbinding en andere games werkte prima.
Het is duidelijk dat de ontwikkelaar en de uitgeverij helemaal geen communicatie hebben, omdat alle gebeurtenissen en de informatie helemaal niet gesynchroniseerd zijn. Gebrek aan informatie voor spelers over welke evenementen er plaatsvinden, geen duidelijke voortgang op de kaart voor de toekomst. Ik speel dit spel al vanaf dag 1 en ik hoop oprecht dat het spel populair zou worden vanwege zijn potentieel. En gelukkig heb ik niet meer dan $ 5 aan dit spel uitgegeven, normaal gesproken zou ik meer hebben uitgegeven voor het spel dat ik leuk vind.
Spel lijkt veel stabieler na het laatste evenement.
Mooi meisjesverzamelspel, geweldige graphics & origineel cartoonontwerp, volledig gratis om vriendelijk te spelen en gemakkelijk te begrijpen karakter & voortgang van het verhaal.
De game zelf lijkt redelijk goed, voor zover waifu gachas gaan. Maar zelfs op een gloednieuwe huidige telefoon is de oververhitting zo erg dat ik het gevoel heb dat ik mijn apparaat beschadig als ik meer dan 5 of 10 minuten per keer speel. Als dit wordt opgelost, kan het een geweldig juweel van een game zijn, zeker gezien de wat uniekere setting.
Het is leuk voor een korte tijd en dan loop je tegen een grote betaalmuur aan. Om nog maar te zwijgen van het feit dat je dingen zo snel opraken dat het lijkt alsof je het snel uitvoert. Ik ben ongeveer 2 weken verloofd en nog 2 weken in ontkenning. Ik ben klaar.
Ik kan nu al 2 dagen niet in het spel komen. De Amerikaanse server is uitgevallen of zoiets. Ik kan niet zeggen welke server het is, weet gewoon dat het de Amarican is. Zou heel graag willen spelen, maar zodra het inlogscherm verschijnt, loopt het spel vast.
Zoals je kunt zien aan het micro-lettertype, was dit spel niet bedoeld als telefoonspel, meer voor een pc die een emulator gebruikt (en als zodanig sterk gepromoot)... ook om toe te voegen dat het zo slecht is geoptimaliseerd dat je telefoon zal zinderend heet worden en de batterij loopt zo snel leeg, zelfs bij de laagste instellingen (ik heb een vrij nieuwe telefoon) dus als je de levensduur van je telefoon vrijwel wilt verkorten, kun je dit spel niet lang spelen totdat ze de optimalisatie hebben opgelost ... zeer grindy spel, kan soms leuk zijn
Het spel is prima. Mooie verhaallijn alle systemen goed Voor mij. Voeg meer Waifu Pailots toe. Anderen hebben slechte problemen, ik denk dat een betere verbinding nodig is. Of als je Data gebruikt, vind je een goede plek om dit spel te spelen. Of je mobiele telefoon is te oud, daarom is het spel niet soepel. Bedankt Developer's voor dit spel. Ik ben zo opgewonden over de volgende toekomstige updates Ga zo door.
Dit spel heeft een goede oplossing nodig!!! Ik heb genoten van het spelen van dit spel. Het spel heeft toekomst. Maar het spel loopt te vaak vast. Het zijn niet eens de netwerkproblemen. Ik kan niet genieten van het spelen van de games met te veel problemen. Repareer het spel zo snel mogelijk, want op dit moment moet ik het spel steeds opnieuw opstarten.
The Good: Mech-ontwerp ziet er cool uit, karakters zijn eigenlijk oké, maar niets bijzonders. SSR-piloten zijn gemakkelijk te krijgen. Het slechte: te veel dingen achter de betaalmuur, vooral de leuke dingen (aangepaste mech voor beperkte / seizoenspas-personages, personagevoortgang, enz.), Zoveel bugs (crashes, voortgang rekende niet op de seizoenspas, enz.), moeilijkheidspieken van gemakkelijk tot normaal in sommige spelmodi, erg niet F2P-vriendelijk. Blijf uit de buurt van dit spel, het is nog geen maand en ik ben al opgebrand van dit spel. Ik vond dit spel erg leuk, ik heb echt genoten van de personages en de mechs. Gespeeld tijdens de hele zachte lancering. Ik heb zelfs geld uitgegeven aan het spel. Ik was blij toen ik zag dat de soft launch-gegevens zouden worden overgedragen. Maar nu is mijn account nergens te vinden. Het zorgt ervoor dat ik helemaal opnieuw begin en nu wil ik niet spelen. Zeker nu mijn geld op is. Als ik mijn account terug zou kunnen krijgen, zou ik spelen, zo niet. Ik speel dit spel niet meer
Geweldig spel, leuk, goede graphics, de mechs zijn niet te moeilijk om te krijgen en kristallen zijn gemakkelijk te vinden enige nadeel is de nationale oorlogsmodus er is een baas die een onbreekbaar schild spawnt als 5 seconden in de strijd en nooit weggaat
Het is echt een leuk spel. Helaas is het nog steeds een beetje buggy en erg incompleet. Hoewel begrijpelijk omdat het waarschijnlijk een zachte lancering is, hoop ik dat de ontwikkelaars sneller aan deze game zullen werken. Zal de beoordeling bijwerken zodra alles is vrijgegeven.
Eigenlijk was ik een hype toen deze game een wereldwijde server had. Maar wanneer ik de gegevens wil downloaden, is het altijd blijven hangen op het scherm. Hoewel de gegevens nog steeds aan het downloaden waren, was het niet anders. Mijn gegevens zeiden dat ik al 2GB gebruik, maar de bron van het spel nog steeds niets. Los dit probleem snel op (edit. Dit is een vertaling van mijn vorige opmerking)
Het is een geweldig spel, eerlijk gezegd was ik in het begin een beetje sceptisch over hoe het zou uitpakken, maar ik ben blij dat ik het bij het verkeerde eind had.Ik heb er zelfs een behoorlijk bedrag aan uitgegeven, wat ik bijna nooit doe, tenzij ik echt van een mobiel spel geniet. Bovendien hebben ze geweldige karakters en nog betere mechs.
spel is echt leuk om te spelen, ben nu een week aan het spelen. UI is niet ingewikkeld, in feite is het echt UI-vriendelijk, het is echt te begrijpen, het enige probleem dat ik nu heb, is dat ik niet de luxe heb van automatische herhalingsgevechten voor sommige gelijkmatige fasen en het feit dat we op RNG moeten vertrouwen om aangepast te worden mech van mecha-gedeelte ontwikkelen, zou het beter zijn als er een optie is om specifieke aangepaste mecha-onderdelen te kiezen en de bronnen van een specifieke fase te malen. maakt niet uit of het veel tijd kost.
Het is in orde? Ik vind het best leuk, maar er zijn problemen met hoe ze de eenheden eruit duwen, je moet die eenheid tekenen EN 4 uitrustingsstukken krijgen die hun hele gameplay veranderen waardoor ze beter worden (sommige worden slechter met die 4 stukken). Je moet anderhalve maand sparen om alles te krijgen en als je een eenheid mist, zoals elk ander spel zoals dit (wat veel is), kun je ze niet krijgen, dus je kunt de echt sterke niet missen.
Spel werd saai na 60 met alle repetitieve en beperkte runs. Zelfs zonder een stamina-systeem is de gameplay nog steeds gesloten en kun je niet farmen zoals je wilt, in tegenstelling tot in de CN-versie. Dubbele bonus voor het kopen van kristallen is ook een teleurstelling omdat de bonus wordt gegeven als gratis en niet betaalde kristallen. Als er in de toekomst geen QOL-wijzigingen worden aangebracht in de repetitieve en gated farming-runs, zal het moeilijk zijn om te overwegen hier te blijven.
Bedankt voor het antwoord van de ontwikkelaar. Ik denk dat er te veel gevechten per activiteit zijn.3 gevechtsschermen x 15 voor één activiteit is TE VEEL, ik denk dat 5 opdrachten per activiteit het beste is. 2 chaffy easy units die leuk zijn om je personages te zien vernietigen, 2 middelgrote legers die meer weerstand bieden en 1 echt groot baasleger dat aan het einde een supereenheidsgevecht heeft. Maximaal 5 legers, niet 18🥵!!! Vijandelijke legers moeten vooruitgang boeken tussen pogingen. Ik weet dat dit de gameplay VEEL beter zal maken
Final Gear 롤플레잉 ygs