Post by adsensebore on Mar 9, 2022 8:41:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver gudsmodus ▞▞▞
▞▞▞ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake 2022 version ▞▞▞
Spillet er fantastisk Jeg synes du bør spille det, det er spillutfordringer, og hvis du gikk på 1. plass er det så utrolig, men ta tapene dine med gevinstene dine, da det ikke spiller noen rolle, det betyr bare om du har det gøy.
for mange annonser, annet enn at det er et bra spill. bortkastet tid med annonsene
Dette er et av de beste spillene som noen gang er spilt. Det viker for moro skyld, det er stort sett det eneste spillet barna mine elsker å se, men det hadde vært bedre om ikke alle seksjoner var låst. Men dette spillet er 😍. Ser frem til å se flere interessante og interessante spill fra deg.
Drit bh
... www.ark.no/boker/Barbara-Hosking-Exceeding-My-Brief-9781785903564 ... .no/boker/J-O-Baker-Buildings-Machinery-and-Tools-for-a-Sma-9781473354166
Det er så utrolig, men to problemer er det først en legg til noen annonser er der og secent en noen er låst
vær så snill, de burde gjøre noe med den låsedelen, lås den opp
De forferdelige tingene er at dette spillet aldri laster inn, og det kastet virkelig bort alt internett mitt på DETTE 😲😲!!! Jeg vil gi deg forslag om at det er bedre å ikke laste ned dette spillet, det er virkelig fryktelig, jeg startet ikke engang spillet, det gikk bare tilbake til startskjermen. Sjekk dette problemet 😡😡. Det ser ut til at det burde avinstalleres dette spillet.😧😧.
Annonser uten lukkeknapp. Min pjokk elsker å lage retter, men når det er på tide å overlevere en rett til en kunde og få betalingen, dukker det opp en annonse fra et sted, og selv om annonsen lar seg fullføre, er det ingen lukkemekanisme, tilbake-knappen på telefonen min gir også opp. Hvorfor inposisjonen av å se annonsen forstår jeg ikke. Jeg må hver gang lukke appen og avslutte prosessen. For en skuffelse!
det er et morsomt spill, men du kan bare få noen få ting og de andre tingene du må betale for (som er mest av dem)
Meu Império de Padaria RPG rvt
Jeg mener denne appen er flott, men...det er mange låste dekorasjoner, det er derfor jeg alltid taper i konkurransen😔og det er også for mange annonser😒annonser dukker opp hver gang og det er litt kjedelig fordi det ikke er noe slikt i dette spillet, så det er derfor det er litt kjedelig😑 så vær så snill å fikse denne appen og håper du vil lese disse🤗☺
My Bakery Empire: Cake & Bake Igranje uloga uyj
I know for my group, all we learned about was AIDS Saskatoon. ... of the regular games at Cake Poker omaha. spilleautomater med bonus spilleautomat Voila
Wow, dette er vakkert, du kan prøve dette spillet, dette er vakkert enn jeg trodde
Jeg liker denne appen, men jeg vet ikke at jeg vil bake alle oppskriftene som juice, smultringer, informasjonskapsler, men det kommer ikke disse er låse opp, vennligst åpne den, så blir den mer interessant ok🙁😐🙄🙏
grunnen til at jeg vurderer denne 1-stjernes årsaken når jeg laster den ned, spill den og de neste dagene er telefonen min så forsinket at den vil slå ut
Meu Império de Padaria RPG rvt
Spillet 🎮 er fint, men problemet er bakelåsen
Spillet ditt er så kult, men du må gjøre noen endringer fordi kundene mine spør om ting jeg ikke har, og en annen ting om spillet ditt jeg vet ikke hva jeg skal si det er helt kjedelig 😒😒😒😒 hvorfor fordi først og fremst noen av kundene på telefonen ber om mat i et bakeri som er låst, og hvorfor bruker vi ikke bare stjerner for å låse opp bakerier i stedet for å bruke penger samtidig stjerner. hvorfor jeg elsket coco play spill så mye så takle det
Morsomt, men alt for mange annonser. annonser er ekstremt irriterende. For mye å kjøpe, slå den ned til 5,99, og det er en bedre pris.
Ville gitt en høyere vurdering hvis flere ting var åpne for bruk uten å måtte kjøpe det med ekte penger. Ting som bryllup toppers, barbie, drink swizzle pinner, og andre ting som det. ellers er spillet morsomt.
Denne appen bruker jeg siden jeg går i 8. klasse...... Funksjonene er gode, men det er noen problemer du bør ta vare på..... 1. Barbie-butikken har ikke åpnet .... 2. kjolebutikken for jenta, der er problemet at hvis du vil låse opp en kjole eller et forkle ved å kjøpe det med penger, vil det vise deg låst at det er problemet du bør være på vakt.... Ellers er spillet veldig bra .....
Jeg ønsket å redigere anmeldelsen min, den er ikke dum eller forferdelig, men den er fortsatt litt dårlig, men jeg liker spillet for ekteheten med å dekorere kaken
Download game Demon's Secret Treasure APK latest version 1.1.11 for ... Pokémon Quest; My Bakery Empire - Bake, Decorate & Serve Cakes
Det er et herlig spill for barn i alle aldre og elsker det.
Totalt sett er spillet kjempebra, det var som om jeg virkelig lagde mat, men noen ting kan vi låse opp med ekte penger, og det liker jeg ikke. Håper du fikset det bra, og vi kan se bedre oppdatering snart
Elsker spillet, det er ikke mange videoannonser med mindre du vil kjøpe noe etter annonse.
Spillet var morsomt og jeg likte det, men det er alt for mange annonser! Det er som om du må se en annonse først før du kan låse opp et bestemt sett med design, og det er så bortkastet tid! Og nesten hver eneste bevegelse du gjør, er det en annonse som automatisk dukker opp. Jeg har nettopp avinstallert det. Kvaliteten og den morsomme delen av spillet ble ødelagt av annonsene.
Spillet er fantastisk...men jeg er ferdig med for mange annonser..når jeg lager en rett og skal servere den kommer alltid den klebrige annonsen på det tidspunktet og kunden min går av på grunn av forsinkelse på grunn av den annonsen...skal avinstaller nå😡😡
26, As well as any translations on this spreadsheet, if your language is not ... 2094, WBVS, Cookery: Cakes, baking, icing & sugarcraft, Matlaging: kaker,
Totalt sett er det et flott spill, men det er alt for mange tillegg som kan reduseres. Dessuten, når det er meldinger fra folk om å gjøre bestillingene sine, kan vi noen ganger ikke gjøre bestillingene deres fordi vi ikke har butikken. Dessuten, hvis vi trenger noe raskt, må vi kjøpe det med ekte penger (nesten alt), og det er ikke bra. Så denne spesielle tingen kan også sees og ikke gi ordre hvis vi ikke har butikken, men det er virkelig et bra spill og ser ut som om vi lager mat på ekte.
Jeg synes dette er et fint spill, det er derfor jeg laster ned denne appen. Jeg tenkte at hvis jeg skulle spille dette spillet burde jeg vite hvordan jeg baker en kake eller noe, og det vil gjøre meg bedre presset til å gjøre jobben min. Jeg prøver å laste ned dette spillet. Håper det er jobb!!! og det kommer til å bli bra
I dette spillet er det bra, men det koster ekte penger, og når vi tjener flere stjerner blir det ikke lagt til den andre utfordringen, det er derfor jeg gir det bare to stjerner
Denne aapen er bra faktisk flott 👍🎉 men det er bare ett problem som er at alle kakene ikke er åpnet som den dukken en som ikke er bra i det hele tatt, vær så snill å låse opp den, så er denne aapen bra 😇
Lep's World Arcade cjpi
Jeg var i ferd med å gi 5 stjerner, men det verste. Spillet er flott, men 👎alle design trenger👎 å se en annonse for å bruke designet og ikke bare én gang👎 men hver gang jeg vil bruke designet.👎 Ser ut som om du er helt gal med annonsene.👎
Alt jeg er i ferd med å si er at FORELDRE ikke lar BARNA spille dette sølle spillet, jeg må bare si det..... Karakterene er tullete. Jeg skulle ønske jeg kunne lage kaken på min måte, det er ikke mye frosting eller dekorasjoner å sette på den, den har så mange kommersielle. Og kan fortsette og fortsette, men nei
My Bakery Empire: Cake & Bake የሚና ጨዋታዎች gmil
Spillet er fint, men jeg har et problem hver gang en kunde forteller meg å lage noe, vil jeg finne dem låst. så gjør noe med spillet, så har bare gitt tre stjerner, men spillet er helt greit 👌
Jeg ville gitt denne 5 stjerner hvis jeg bare kunne kjøpt fullversjonen. For en fattig person som meg kan jeg ikke kjøpe fullversjonen. Bare gjør det gratis slik at vi alle kan nyte spillet.
Spillet er fint, men spillet har så så mange låser og låsene åpnes med ekte penger, det er barnespill, hvorfor vi må betale ekte penger, he .
Ingen egentlig moro og du blir lett lei og i tillegg er antallet annonser i det som antall stjerner på himmelen. Jeg vet ikke hvorfor du lager disse spillene, men jeg tror det er bare for å kaste bort folks tid.
My Bakery Empire: Cake & Bake Igranje uloga uyj
Jeg liker dette spillet, men det er et problem vi kan låse opp kakedekorasjon, og mens jeg spiller online kan jeg bruke dem ved å se på legg til, men ikke hver gang. Konsept og utførelse er best, men jeg har problemer med å låse opp dekorasjon, de ber om penger
Først var det moro, men jeg ble lei av det, det var det samme hver gang, og du kunne ikke få nye ting fordi det kostet penger, det er bare et dumt spill, så hvis du har et barn, vil du bli avlyttet